Party all night long.


Igår vart det en runda på marieberg med Emma.
köpte mig ett par svarta converse skor, underkläder & hårklämma.
Vi käkade också mat där, typ? asiatiskt ? super gott & starkt var det iafl.

Så åkte vi även runt halva örebro & kollade i möbel butiker.
Emma skulle ha tag i en " kista ", men fanns ingen på
någon av dom butikerna vi var inne i.

När jag kom hem, gick jag & solade, tog en promenad förbi Emma.
Hem igen, då stod de en systempåse på golvet. Underbart, cider & rom.
Promenerade vidare till willys, handlade mat tills ikväll.

Nu har jag just duschat, ska börja leta fram kläder som jag ska ha på mig ikväll
& börja småfixa mig. Runt fem halv sex, kommer Sara förbi & hjälper mig med
maten osv :) sedan ska jag festa all night long.


Kommentarer
Postat av: lina

va fan, uppdatera dååååå :D:D

2010-04-22 @ 12:18:31

kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser den)

URL/din bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0