länstrafiken, in my ass.

Jävlar vilken pissig start på dagen detta vart.
Gick till bussen tjugo-kvar i tio, tio i skulle bussen komma.
Den kom inte, jag fortsätter vänta, ingen buss dök upp. Gick hem & vänta
på att nästa buss skulle gå tjugo över, gick ut lite efter tio över. När jag öppnar
portdörren, åker bussjäveln förbi. Fick gå in igen & vänta på nästa.
När jag är på väg till bussen börjar de snöa, så klart..

Emmelie hade också missat bussen. så vi var på stan lite efter tolv.
Kom in i klassrummet när de var en kvart kvar av lektionen. haha.
Men vi sa att vi kunde jobba övertid. så vi satt kvar en halvtimma till.
Dock vart de väl inte så mycket jobb, vi visste inte vad vi skulle göra.
så vi rensa ut lite papper.

nu ska jag ba laga lite kyckling & lägga mig & ta de jävligt lungt en stund.
Hoppas på att min dag blir bättre! :)

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser den)

URL/din bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0