min helg.

jag känner igentligen inte för att skriva idag.
men jag gör det ändå :] haha.
helgen har varit riktigt kul.

i fredags drog jag till klaras med gabbi.
träffade stoffe,norskarna,kaj,fille,alex,alexandra & en massa
mer roligt folk. sen drog vi på efterfest i sörbyängen. var hemma
runt fem på morgonen. vart inte mycket sömn den natten.
vaknade elva på lördagen. rå bakis..



men jag pallade mig ändå upp på stan.
med eemma,ida,stoffe,patrik,alex & norskarna.
satt på thao en stund. sen drog vi oss
hemmåt. åkte iväg & köpte en ny mobil!
vart den svarta w715. riktigt nöjd är jag :)



på kvällen vart det fest hos filippa.
med massa folk. men det
var trevligt.









nu vart det ett väldigt långt inlägg.
men det får ni nöja er med!  ;]

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser den)

URL/din bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0